Dobrodošli na web stranice Vivat finih vina te u Vivatovu online vinoteku!
Welcome to Vivat fina vina web pages and to Vivat online store!
Important information for the buyers outside Croatia:
At the moment, this online store does not calculate automatically a delivery cost for the deliveries to the addresses outside of Croatia and the deliveries to Croatian islands except to islands Krk, Pag, Murter.  If the delivery address is outside of Croatia or to Croatian islands which are not mentioned it is necessary to contact us by email before the ordering process. At the moment, the only payment possibility is – bank transfer. Please note that we do not deliver wines outside EU (no deliveries to US, UK, Russia…). Also, those are European countries where deliveries of wines and spirits are not possible: Czech Rep, Estonia, Finland, Latvia, Litva, Norway, Poland, Sweden, Turkey and Ukraine.


 

Ovi, Opći uvjeti poslovanja i sve ovdje navedeno, vezano uz to, imaju zadaću pružiti neophodne informacije za što ugodniju kupnju putem online vinoteke a sukladno važećim propisima koji reguliraju ovo područje.
Biti ćemo Vam zahvalni ukoliko nam pošaljete svoja korisnička iskustva, mišljenja, prijedloge ili eventualne, uočene pogreške ili propuste. Obzirom na velik broj artikala u našoj ponudi postojanje pojedinih grešaka u bilo kojem dijelu naših web stranica ne možemo potpuno isključiti. Naši kontakti stoje na raspolaganju navedeni pod Kontakt.

Minimalna vrijednost narudžbe
Minimalna vrijednost narudžbe u web shopu je 40€ (301,38 kn) bez troška prijevoza u slučajevima kada se on zaračunava.

Cijene i informacije o proizvodima
Cijene navedene u ovom online dućanu su maloprodajne te su izražene s uključenim porezom na dodanu vrijednost i povratnom naknadom 0,067€ (0,50kn) kod artikala kod kojih se ona obračunava, sukladno važećim propisima. Cijene su izražene u eurima (€) i u kunama (kn) . Cijene i ponuđeni uvjeti kupnje u online dućanu i našim vinotekama se razlikuju i/ili se mogu razlikovati.

Vivat (u daljnjem tekstu naveden i kao Prodavatelj ili Vivat fina vina) zadržava pravo izmjene cijena u bilo kojem trenutku, do trenutka kada je naručena roba plaćena. Moguće su greške pri navođenju cijena.
Vivat nije dužan isporučiti proizvode po cijeni proizvoda toliko niskoj da kupac zna ili je morao znati da je riječ o pogrešci, a ne o realnoj cijeni proizvoda.

Slike artikla su simbolične te se može dogoditi razlika između izgleda proizvoda u web dućanu i stvarnog, trenutnog izgleda proizvoda. Godište prikazano na etiketi artikla, na slici proizvoda ili navedeno u specifikaciji proizvoda može se razlikovati od godišta koje je trenutačno dostupno. Informacije o svojstvima proizvoda navedene na ovim stranicama ne trebaju i ne mogu se smatrati deklaracijom proizvoda a vrlo često se radi o osobnim stavovima i/ili doživljajima autra tih informacija, bilo da je riječ o djelatnicima Vivat finih vina ili trećim osobama, poput npr. proizvođača, vinskih kritičara i komentatora, ocjenjivača te su kao takve preuzete i korištene kao vanjski izvor a u svrhu pojašnjenja proizvoda. Sukladno prirodi proizvoda, a ovdje se prvenstveno misli na  Vivatovu osnovnu i najvažniju djelatnost, trgovinu finima, informacije vezane uz proizvode se mogu razlikovati od pojedine berbe do berbe ili serije proizvoda unutar pojedine berbe te ovoga korisnici i kupci trebaju biti potpuno svjesni.

Pojašnjenje o popustima
Veći dio artikala u asortimanu iznad fotografije artikla može imati naznačenu mogućnost popusta pri kupnji 6 ili više komada. Neki artikli su u grupi od 5% popusta pri kupnji minimalno 6 boca a neki artikli u grupi od 7% popusta pri kupnji minimalno 6 boca. Da bi Kupac ostvario neki od navedenih popusta potrebno je da unutar jedne, iste grupe odabrati minimalno 6 boca kako bi se popust automatski obračunao u košarici.  Moguće je unutar iste kupnje odabrati npr. 6 boca iz grupe artikala sa 5% i 6 boca iz grupe artikala sa 7% popusta čime će se obračunati naznačeni popusti na artikle iz pojedinih grupa.
Artikli koji su ponuđeni uz posebne, promocijske popuste (u pravilu, označeni su crvenom oznakom iznosa popusta i grupirani su u rubrici Akcija – nisu obuhvaćeni popustima od 5 ili 7% pri kupnji 6 ili više boca pošto se ovi popusti ne zbrajaju s promo/akcijskim popustima.
Vinske butelje su najčešće pakirane u kartonima od 6 boca pa – ukoliko Vam to odgovara i ukoliko je to moguće – preporučujemo naručivanje punog kartona od 6 boca odnosno po 6, 12, 18 itd. Puni kartoni od 6 boca su prirodan, razuman i sigurniji vid pakiranja za transport butelja. Međutim, ovo ne znači da u našoj web vinoteci postoji ograničenje na kupnju minimalno 6 boca (osim iznimno kod pojedinih artikala). Ovo je samo naša preporuka.

Dostava
Vršimo dostavu na području Republike Hrvatske na adresu koju Kupac navede kao mjesto dostave u za to predviđenom formularu prilikom postupka narudžbe/kupnje.
Isporuku na adrese u Zagrebu i bližoj okolici vršimo unutar jednog do tri radna dana po primitku uplate. Pod radnim danima podrazumijeva se ponedjeljak do petak s izuzetkom neradnih dana radi blagdana.
U Košarici, prilikom finaliziranja narudžbe moguće je odabrati i osobno preuzimanje kupljene robe u nekoj od naših vinoteka u Zagrebu (adrese navedene pod Naše vinoteke), u njihovo uredovno vrijeme.
Ukoliko izaberete osobno preuzimanje u nekoj od naše dvije vinoteke, izbjeći ćete trošak dostave a kupljena roba će Vas čekati spremna za preuzimanje na toj adresi, u uredovno vrijeme te vinoteke. Kupljena roba može se osobno podići tek nakon što Vam javimo da smo evidentirali uplatu te da je roba spremna za preuzimanje (katkada je potrebno da narudžbu ili dio narudžbe prebacimo iz nekog od skladišta u željenu vinoteku).
Nije moguće odabrati osobno preuzimanje kupljene robe u jednoj vinoteci a očekivati preuzimanje u drugoj vinoteci. Moguće je preuzeti robu samo u odabranoj vinoteci.

U područja van Zagreba kupljenu robu šaljemo cargo/paketnim, kurirskim servisima po primitku uplate a na odredište pošiljke stižu unutar nekoliko radnih dana.
Molimo da uzmete s razumijevanjem da se trajanje dostave može produžiti tijekom ljetne turističke sezone ili neposredno pred blagdane (Uskrs ili Božić) zbog stvarnih, logističkih kapaciteta cargo/kurirskih servise na koje smo vezani. Naša logistika u Vivatu također ima ograničenja kapaciteta obrade i dostava narudžbi pa to može dovesti do produženih rokova isporuke. Naravno, činimo uvijek najbolje što možemo ili što je moguće kako bi narudžbe kupaca što prije stizale na odredišta.

Posebnost za razdoblje neposredno pred Božić pa do kraja godine: U osnovi, ne preporučujemo naručivanje u dane između Božića i Stare Godine s adresama isporuke izvan Zagreba jer je vrlo mala vjerojatnost da će pošiljke biti isporučene prije Nove Godine. Ujedno su i narudžbe s isporukama izvan Zagreba, naručene neposredno pred Badnjak (24.12.) u riziku od neisporuke prije Nove Godine. Preporučljivo vrijeme za naručivanje u ovom razdoblju za adrese izvan Zagreba a unutar Hr je otprilike, najkasnije 17/18.12. već ovisno o tome kako blagdani i neradni dani padaju koje godine.

Dostava na otoke na koje se može organizirati dostava ovisi o rasporedu dostava na pojedine otoke, cargo i paketnih službi. Očekivano trajanje dostave na otoke je od 5 do 10 radnih dana.
Pošto su cijene dostave na otoke znatno više od cijena na neotočke adrese, destinacije dostave na otocima (osim za Krk, Pag, Murter, Čiovo, Vir) u ovom online dućanu nisu automatski omogućene pa iz tog razloga nije moguće dovršiti kupnju (prikazuje se upozorenje/objašnjenje).
Izuzeci za otoke: otoci Krk, Murter, Pag, Čiovo, Vir smatraju se kopnom te se na njih ne primjenjuju otočki uvjeti već kopneni uvjeti i cijena dostave.
Molimo Vas da nas kontaktirate kako bi Vam mogli dati dodatne informacije vezane uz mogućnost i cijene dostave na te, otočke destinacije.
Ukoliko online shop ne dopušta dovršetak narudžbe a kao dostavnu adresu ste naveli adresu izvan Hrvatske ili adresu na nekom od otoka koji nisu ovdje spomenuti kao izuzetak, preporučujemo Vam da narudžbu dovšite s upisivanjem poštanskog broja Zagreba 10000 te nam se obratite emailom s upitom o mogućnosti isporuke izvan Hr ili na neki od otoka kako bi Vam poslali posebnu ponudu koja uključuje trošak dostave.

Subotama, nedjeljama te blagdanima narudžbe neće biti viđene niti obrađivane već one ulaze u postupak obrade od prvog nadolazećeg radnog dana.

Kupnje/narudžbe za koje primimo uplate do 11 sati radnoga dana (ponedjeljak – petak), ukoliko je kupljena roba na raspolaganju, otpremamo istoga dana a ostale slijedećeg radnog dana od trenutka primitka uplate ili odmah nakon što je kupljena roba raspoloživa. Ovaj online dućan funkcionira tako da je moguće izvršiti kupnju robe do količine koja je u trenutku narudžbe na raspolaganju, na stvarnoj zalihi. Međutim, zbog paralelne prodaje u našim vinotekama, tehničke mogućnosti ažuriranja raspoloživosti u online dućanu ili zbog mogućih grešaka i razlika između prikazane raspoloživosti robe i stvarnog stanja (uzrokovane npr. “ljudskim faktorom” ili tehničkom greškom) može se dogoditi razlika ili razlike i nepodudarnosti raspoloživosti robe u trenutku kupnje. U takvim slučajevima, Kupac će odmah nakon utvrđene nemogućnosti isporuke robe biti kontaktiran i putem emaila (eventuano i telefonom) obaviješten o neraspoloživosti robe ili dijela robe iz svoje kupnje uz mogućnost izbora povrata uplaćenih sredstava za dio koji nije raspoloživ/isporučiv ili cijelu kupnju.

Cijena dostave: Dostava je za Kupca besplatna za narudžbe veće od 80€ / 602,76 kuna (osim za otoke**). Za narudžbe manje od 80€ / 602,76 kuna, cijena dostave za Zagreb iznosi 8,00€ / 60,28 kn  a za adrese izvan Zagreba cijena dostave iznosi 10,00€ /75,35 kuna (pdv uključen), osim za otoke**.
**Izuzeci za otoke: otoci Krk, Murter, Pag, Vir, Čiovo smatraju se kopnom te se na njih ne primjenjuju otočki uvjeti već kopneni uvjeti i cijena dostave.
Ukoliko pri narudžbi odaberete opciju Osobno preuzimanje na adresi jedne od naše dvije vinoteke u Zagrebu – izbjeći ćete svaki trošak dostave.
Dostavu na području Zagreba vršimo radnim danom najkasnije do 16 sati. U slučaju neuspjele dostave za povrat pošiljke ne zaračunava se posebna naknada. Cijena dostave izračunava se automatski na stranici košarice, ovisno o adresi dostave i vrijednosti narudžbe.
Cijenu dostave na otoke moramo posebno izračunati ovisno o cijeni za otoke koju nam naplaćuje paketna služba, ovisno o adresi dostave. Molimo Vas da nas kontaktirate radi daljnjih informacija.

Ako Kupac ne zaprimi paket, obavezan je o tome obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo daljnje radnje vezane uz utvrđivanje gdje se pošiljka nalazi ili slanje nove pošiljke.
Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave na etiketi paketa napiše telefonski broj koji kupac stavi na raspolaganje.

Ovaj online dućan nema mogućnost automatskog obračuna troškova dostave kupljene robe u zemlje Europske Unije ili treće zemlje (izvan EU). Na adrese u zemlje EU  trenutno dostavljamo samo po prethodnom i posebnom dogovoru a za što je neophodno kontaktirati nas. Preporučujemo da nas kontaktirate emailom (navedeno pod Kontakt).
Zbog posebnih propisa za alkoholna pića, nismo u mogućnosti organizirati slanje ili slati vina izvan Europske Unije (npr SAD, Rusija, Ujedinjeno Kraljevstvo) te u slijedeće europske zemlje: Češka, Estonija, Finska, Latvija, Litva, Norveška, Poljska, Švedska, Turska, Ukrajina.)

Plaćanje
Platiti je moguće isključivo uplatom na naš transakcijski račun.
Plaćanje karticama u online dućanu nije moguće.

Dobna ograničenja vezana uz alkohol i alkoholna pića
Zabranjena je prodaja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina. Svaki Kupac dužan je na upit dostavljača predočiti dokument kojim dokazuje svoju punoljetnost.
Kupac prilikom dolaska na stranice online dućana potvrđuje svoju punoljetnost.

Jednostrani raskid ugovora

Korisnik/Kupac može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga. Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

  • ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
  • ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, a bila je otpečaćena nakon dostave,
  • ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
  • ako je predmet ugovora proizvod ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora,
  • ako je predmet ugovora proizvod koja je izrađen po specifikaciji Kupca ili koji je jasno prilagođen Kupcu,
  • ako je predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja.
  • Ako je prilikom utvrđivanja neispravnosti proizvoda konzumirano više od pola proizvoda.

Da bi Korisnik/Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Vivat fina vina d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na Vivat fina vina d.o.o., Ulica Frana Folnegovića 1b, 10 000 Zagreb) ili elektroničkom poštom na vino@vivat-finavina.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.

Također, Obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi OVDJE, Korisnik može elektronički ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju Vivat fina vina d.o.o. bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je Korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.

Ako Korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Vivat fina vina d.o.o., odnosno vino@vivat-finavina.hr zaprimi Korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je Korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat sredstava bit će izvršen na isti način na koji je Korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Vivat fina vina d.o.o. može izvršiti tek nakon što mu je roba vraćena.

Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Vivat fina vina d.o.o., Ulica Frana Folnegovića 1b, 10 000 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Vivat fina vina d.o.o., odnosno vino@vivat-finavina.hr-u, uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe Korisnik snosi sam.

Korisnik je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju Korisnik će biti obaviješten o iznosu za koji će povrat biti umanjen.

Ako je na zahtjev Korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, Korisnik je dužan platiti Vivat fina vina d.o.o. iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je Korisnik obavijestio Vivat fina vina d.o.o. o jednostranom raskidu Ugovora.

LINK ZA OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača

Povrat sredstava
Ukoliko se slučajno dogodi da robu koju je Kupac već platio iz nekog razloga (opisano pod Dostava) trenutno nemamo na lageru, izvršit ćemo povrat sredstava u roku do dva radna dana. Po potrebi ćemo i kontaktirati Kupca radi provjere želi li primiti djelomičnu isporuku ostatka narudžbe.

Reklamacije/Prigovori
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ako odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka valjane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.
Sve reklamacije zaprimaju se na email adresu navedenu pod Kontakt na ovim stranicama.
Sve eventualne prigovore molimo uputite pismenim putem bilo poštom, bilo e-poštom na kontakte i adresu navedenu pod Kontakt, te ćemo na iste u najkraćem mogućem roku odgovoriti.
Molimo Vas da robu pregledate prilikom preuzimanja jer naknadne reklamacije nećemo moći uvažiti.

Za sva dodatna pitanja budite slobodni kontaktirati nas.

Internetsko rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da, ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Izjava o privatnosti  / Prikupljanje osobnih podataka
Vivat fina vina d.o.o se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima Kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o Kupcima/Korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira Kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje Kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o Korisnicima pouzdano čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Vivat fina vina d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Registracija

Kako bi napravio rezervaciju ili poslao upit na našim web stranicama, Korisnik prethodno mora popuniti registracijski upitnik i obaviti registraciju. Tijekom registracije od Korisnika se traže kontakt informacije (poput imena i e-mail adrese). Te se informacije koriste kako bi se stupilo u kontakt s Korisnikom prilikom odgovaranja na pitanja postavljena na našim web stranicama. Također, podaci osiguravaju privatnost Korisnika pri kontroli unosa ili promjene podataka.

Promjena osobnih podataka

Ako se osobni podaci Korisnika promijene ili Korisnik više ne želi našu uslugu, omogućujemo ispravljanje, ažuriranje ili uklanjanje korisničkih podataka koje posjedujemo. Korisnik to može izvršiti na web stranici «Moj račun» ili slanjem e-maila na adresu navedenu pod Kontakt na ovim stranicama.

Obavijesti o promjenama

Ako odlučimo promijeniti naša pravila o poštovanju privatnosti, obavijest o tome objavit ćemo na naslovnici naših web stranica. Korisnici će uvijek biti upoznati s podacima koje prikupljamo, s načinima na koji koristimo prikupljene podatke te pod kojim uvjetima eventualno otkrivamo osobne podatke. Ako u bilo kojem trenutku osobne podatke Korisnika odlučimo iskoristiti na drukčiji način od navedenog u vrijeme kad su oni dobiveni, Korisnicima ćemo poslati e-mail. Korisnicima će biti omogućeno da odobre ili odbiju korištenje podataka na novi način. Podatke ćemo koristiti u skladu s pravilima o privatnosti važećima u vrijeme prikupljanja podataka Korisnika.

Izjava o privatnosti
Ova pravila određuju i reguliraju kako Prodavatelj koristi, te štiti sve informacije koje Kupci/Korisnici istome dostavljaju kada koriste web stranicu.
Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet Kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.).
Obrada osobnih podataka je svaka radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, bilo automatskim sredstvima ili ne, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje putem prijenosa, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje, te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.
Registracijom na internet stranici vivat-finavina.hr, kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici Kupac/Korisnik daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskoj formi, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Isti podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora, te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama Kupaca, kao i u informativne svrhe, te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja. Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih Kupaca, te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima.
Sve gore navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza.
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima Kupaca, tako da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o Kupcima / Korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo Kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo Kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o Korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje djelatnosti i zadataka vezanih uz ponudu i kupnju na ovim stranicama. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, Kupac/Korisnik je dužan o promjeni obavijestiti prodavatelja na email adresu navedenu kod Kontakt na ovim stranicama. U slučaju da Kupac ne želi da Prodavatelj više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to prodavatelju javiti, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu navedenu pod Kontakt.

Ove stranice www.vivat-finavina.hr  koristi „cookie“ programe kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. ‘session id’, kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti Kupčev internet preglednik (browser), a samim time i Kupca, te tako omogući kupnju.

Kako bi posjet ovoj internetskoj stranici bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova internet stranica sprema na Vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih cookies (kolačići). Oni služe da bi web stranica radila optimalno i kako bi se poboljšalo Vaše iskustvo pregledavanja i korištenja. Posjetom i korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati web stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.

Kolačići
Kolačić je dio informacija spremljenih na Vaše računalo, mobitel ili tablet, koje mogu biti dostavljene neposredno od strane web stranice koju posjetite (kolačići od prve strane) ili u suradnji i za potrebe web stranice od treće strane (kolačići treće strane). Kolačići u pravilu spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu i sl. Nakon što opet otvorite web stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj web stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako Vi to omogućite. Sama web stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu.

Kako ih onemogućiti?

Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.

Podaci o poslovnom subjektu za ove stranice i njihovo poslovanje:
VIVAT FINA VINA d.o.o.
Sjedište:  Ulica Frana Folnegovića 1b, 10000 Zagreb
OIB 22847118886
MBS 080130845 Trgovački sud u Zagrebu
Temeljni kapital: 20.000 kn uplaćen u cijelosti u novcu
Član uprave: Boris Ivančić
IBAN HR3324840081100373187 kod RBA d.d. Zagreb, Magazinska 69